چـــرا ؟!


درگیر چراهایی شدم ، که میدانم هیچگاه جوابی برایشان نیست . درگیر واقعیت هایی ، که نمیشود از آنها فرار کرد . واقعا چرا باید اینطور باشد ؟!!

چرا یکسری از چیزها همیشه باید باشد ؟

مثلا چرا همیشه در هر خانواده ای یک نفر پولدار می شود و بقیه به او غبطه می خورند ؟!!!

چرا همیشه مشکلات برای آن دسته از آدمهایی است ، که هیچ رفاهی در زندگی ندارند ؟

چرا تمام مهربانی ها و محبت ها به پول ختم می شود ؟!

چرا همیشه بعضی ها کم می آورند ؟!!؟!!؟!!!؟!؟؟؟؟!!!

همین خوبه


همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم می رن.
هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه می گیرن.
به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره.
واسه همین جدایی تو کسی جدی نمی گیره.

همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی.
تو چند تا خاطره با من هنوزم مشترک هستی.
همین خوبه که آرومی و حس می کنی آزادی.
که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی.
واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری.
به یادشون که میفتی واسه من وقت می ذاری.

همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری.
ولی تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری.

همین خوبه …. 
همین خوبه ….

مناجات


میخواهمت ، می خوانمت ، می پرستمت . محتاج توام .

تنها با وجود تو حس آرامش دارم . تنها در کنار تو احساس امنیت می کنم .

پس ، همیشه با تمام وجود ، کنارم باش .